2 Ağustos 2012 Perşembe

2nd assignment

ozancevik.blogspot.com

Taleplerin her müşteriye göre değiştiğini ve bu talepler doğrultusunda şirketlerin her müşterinin tek tek istek ve taleplerini karşılamaktansa,müşterileri gruplaştırarak hizmet verdiklerini arkadaşımızın seçtiği fotoğrafla daha iyi görüyoruz.Çünkü her müşterinin taleplerini karşılamak hem maliyetli hemde neredeyse imkansızdır.Bu çözümle müşteri memnuniyeti daha kolay sağlanabilir.

fulyaerkut.blogspot.com

Müşteriler bir hizmet satın aldığında amaçları bu hizmetten memnun kalmaktır bu yüzden memnun kaldıklarında zaten amaçlarına ulaştıkları için çok bahsetmezler yada resimde gördüğümüz gibi çok az bahsederler.Ancak durum tam tersi olduğunda,müşteri amacına ulaşamayıp memnun kalmazsa bu durumdan şikayetçi olup resimde gördüğümüz gibi herkese bahsederler.Müşteri memnuniyetini sağlamayan bir şirket kısa zamanda bu yönde ün yapar ve müşteri kaybetmeye aynı hızda devam eder.

erdemesra.blogspot.com

Bu resimde reklamcılığa önem verilmiştir.Eğer bir şirket ne kadar kalıcı ve yaratıcı bir reklam yaparsa o oranda müşterilerin ilgisini çeker ve bu memnuniyeti sağlamış olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder